Současná mezinárodní situace zasáhla do všech oblastí lidské činnosti. Ve svém neblahém vlivu nevynechala ani automobilový průmysl. V České republice byla činnost showroomů a servisů upravena nařízením vlády v rámci aktuálního nouzového stavu. Ale protože se lidé musejí dále přepravovat za všemožnými účely, auta nestojí v garážích, ale stále plní české silnice.
Bez ohledu na situaci každé vyžaduje pravidelnou údržbu a řada z nich i z nějakého důvodu odbornou opravu. Majitelé vozů značky Volvo se však nemusejí obávat, že by jim zůstaly dveře jejich oblíbeného servisu uzavřeny. Všechny autorizované servisy pro osobní vozy Volvo jsou otevřené a v zájmu ochrany zdraví zavedly nová ochranná opatření.
Důsledná opatření
Síť autorizovaných servisů švédské automobilky zavedla v těchto časech přísnější bezpečnostní pravidla pro dodržení vysokých hygienických standardů. S ohledem na zvýšený zájem o servisní služby související s přezouváním pneumatik a doporučenou kontrolou vozů po zimní sezoně jsou všichni pracovníci proškoleni na správné hygienické postupy.
Zaměstnanci používají osobní ochranné pomůcky, jako jsou roušky a rukavice, a dodržují pravidla dostatečného osobního odstupu. Týká se to jak techniků na příjmu, kteří přicházejí do přímého kontaktu se zákazníky, tak mechaniků v servisním zázemí. Před zahájením i po ukončení servisních prací jsou všechny dotykové povrchy dezinfikovány. Samozřejmostí je důsledné používání ochranných fólií.
Něco navíc
Někteří prodejci nabízejí pokročilé způsoby ošetření interiéru, jako je ozonizace za pomocí generátoru ozonu nebo ošetření vnitřku vozu mlhou s dezinfekcí. Většina servisů nabízí zájemcům službu pick-up, tedy možnost osobního vyzvednutí vozu v místě bydliště zákazníka, zajištění kompletního servisu a vrácení vozu zpět. U vybraných prodejců je také po dobu servisních úkonů k dispozici náhradní vůz.
Skutečně osobní servis
Volvo si vždy zakládalo na vysokém standardu poskytovaných služeb. U všech autorizovaných dealerů postupně zavádí koncept tzv. osobního servisu (Volvo Personal Service), díky němuž má zákazník stále plnou kontrolu nad servisními úkony u svého automobilu.
Na servis v rámci Volvo Personal Service se majitelé vozů Volvo objednávají na přesný termín jako k lékaři a běžná údržba, například jarní prohlídka, výměna filtru, čištění klimatizace nebo výměna pneumatik, trvá přesně stanovenou dobu. Díky tomu je počet zákazníků pobývajících v prostorách dealerství ve stejnou dobu omezen na bezpečné minimum.
Nikdo se také nemusí obávat nečekaného „překvapení“ v podobě účtenky se závratnou číslicí. Volvo zveřejňuje ceny náhradních dílů a prováděných prací, takže zákazník má přehled nejen o předpokládané délce prací, ale také přibližné ceně, kterou nakonec zaplatí.
Máme pro vás otevřeno – odteď i showroomy
I v době nouzového stavu jsou všechny servisy otevřeny, ač některé mohou mít částečně omezenou pracovní dobu. Doporučujeme si jen před návštěvou servisu ověřit otevírací dobu a nabídku služeb telefonicky nebo e-mailem.
Od 20. dubna se vedle servisních služeb obnovil i prodej. V souvislosti s uvolněním dosavadních vládních opatření Volvo znovu otevřelo své showroomy.