Příchod digitálního věku s sebou nese nejedno úskalí, má však i mnoho nepopiratelných výhod. Informace jsou snadno dostupné i snadno dohledatelné. A tak je dokážeme uchovávat a vzájemně si je předávat v objemech, jaké dříve nepřicházely v úvahu. Dnešní člověk za jediný měsíc zpracuje tolik informací a podnětů, jako jeho předkové před sto lety mnohdy nedokázali za celý život.
Nová forma informací
Je pochopitelné, že taková informační revoluce nutně potřebuje podporu ze strany technologií. Bez toho bychom v té záplavě podnětů rychle ztratili orientaci. A právě proto postupně měníme náš způsob komunikace a předávání si informací. Přesouváme se do nekonečného prostoru internetu a digitálních médií.
Na paměti přitom máme stopu, která po naší činnosti zůstane. Tisíce materiálů, publikací, miliony stran textu, obrovské objemy papíru… Dospěli jsme do bodu, kdy přecházíme na nový způsob získávání, předávání a uchovávání dat.
Udržitelnost komunikace
Automobilka Volvo proto přichází s poněkud netradičním krokem: přestáváme vydávat tištěné materiály. Znamená to, že snižujeme objem informací, které budeme nadále předávat svým klientům? Nikoli, dokonce právě naopak. Přechod do digitálního světa je v souladu s udržitelností, která pro Volvo není jen marketingový pojem.
Online technologie otevírají nové možnosti. Přístup k našim publikacím a dalším informacím ze světa Volvo můžete mít již odkudkoli a kdykoli. Stačí připojení k internetu a hned máte k dispozici veškeré údaje o nových modelech, možnosti konfigurace, ale také zajímavé a inspirativní články a rozhovory z oblasti automotive, lifestyle, kultury, přírody rezonujících s filozofií značky.
Svět prochází největší technologickou revolucí ve svých dějinách. A automobilka Volvo je rozhodnuta nejen držet krok s dobou. Chce udávat trendy.
Všechny údaje lze průběžně aktualizovat, máte tak jistotu, že informace, které dostáváte, jsou správné a přesné. A to je důležité. Stejně důležité jako individuální přístup, který internet umožňuje. Hledané údaje získáte rychle – většinou skutečně jen na pověstných pár kliknutí myší.
Nová doba si žádá nové způsoby komunikace. Rychlé, flexibilní, udržitelné.
Pohled dopředu
Značka Volvo se snaží hledět především do budoucnosti a nenechává se svazovat zažitými konvencemi. Díky tomu se vyvíjíme, díky tomu postupujeme stále vpřed. A tento přístup se již nejednou ukázal jako správný. Například když jsme se rozhodli připravit všechny nové modely na příchod elektrifikace a zavedli proto novou řadu menších moderních motorů.
Automobilka Volvo přechází naplno do digitálního světa. Opustili jsme pompu velkých autosalonů, papírové materiály jsme vyměnili za elektronické. Chceme klást důraz na našeho zákazníka a na jeho pohodlí, zohlednit všechny jeho současné i budoucí potřeby a nové chování. A v neposlední řadě nám záleží i na udržitelnosti světa, ve kterém žijeme nejen my, ale i příští generace.